Enhedslisten Nordjylland er klar

Susanne Flytkjær                                                                                                        Lis Jensen I hvert fald blev 54-årige Susanne Flydtkjær placeret øverst og 64-årige Lis Jensen som nummer to, da partiet valgte sine seks øverste kandidater til det kommende regionsrådsvalg. Susanne Flydtkjær sidder også i forretningsudvalget i det nuværende regionsråd.

De øvrige fire er:

Bo Fink, 68 år, Morsø Kommune; Ditte Marie Gyldenberg, 26 år, Aalborg Kommune; Kristina Gammelgaard-Larsen, 25 år, Aalborg Kommune og Poul Erik Andersen, 65 år, Frederikshavn Kommune.

Øverst på partiets liste over prioriteter i det kommende regionsråd står sundhed:

- Vi vil fortsat arbejde for, at sundhedssystemet skal være for alle, og vi vil afskaffe uligheden i sundhed, siger Susanne Flydtkjær.

Hun fortsætter:.

- Vi vil også fastholde et fokus på, at vi intet sundhedsvæsen har, med mindre vi sikrer et godt arbejdsmiljø for de ansatte. Der er behov for flere hænder til at sikre den bedst mulige behandling for patienterne.

web: fho, Flemming Hardy

Emneord: